Míst s kumulací vážných nehod loni ubylo. Kudy radši nejezdit poradí Automapa Allianz
Dopravně-bezpečnostní projekt Automapa Allianz hledá nejrizikovější úseky na silnicích v Česku a nyní přináší žebříček nebezpečných míst, která se do statistiky nově zapsala během roku 2020. Řidiči by měli zvýšit pozornost především na křižovatce na silnici I/50 v katastru obce Střílky na Kroměřížsku. Loni zde došlo ke třem nehodám se dvěma úmrtími a třemi těžkými zraněními.
Pořídili jste si novou střechu, zateplili jste svoji nemovitost nebo jste zrekonstruovali koupelnu? Koupili jste si televizi, pračku nebo sedačku? Plánujete umístit solární panely na váš dům? Allianz radí, proč zároveň nezapomenout i na revizi svého pojištění majetku.
Škoda na vozidle? Allianz radí, jak ji lehce vyřešit.
Nabourali jste? Řešíte u vozidla krádež, vandalismus nebo požár? Stát se součástí nehody nebo mít ji¬nou škodu, je nepříjemné samo o sobě. Cílem Allianz pojišťovny proto je, aby řidičům řešení škodních událostí co nejvíce ulehčila. A aby byli motoristé s průběhem i výsledkem likvidace maximálně spokojeni. Na co si tedy dát pozor? A jak předejít zbytečným potížím? To prozradí následující desatero.
Allianz popisuje silné příběhy svých klientů, kterým pomáhá s registrací na očkování
Allianz oslovila všechny své klienty starší 80 let a nabídla jim pomoc při registraci na očkování proti onemocnění COVID-19. Více než čtyři sta z nich nabídku rádo přijalo. Kromě řešení termínu očkování se však s obvoláváním seniorů pojí ještě silnější příběhy. Ty osobní.
Novou tiskovou mluvčí Allianz pojišťovny se od 1. dubna stane Marie Petrovová. Vystřídá tak Václava Bálka, který se rozhodl pojišťovnu po deseti letech opustit.
Obědy pro první linii. Allianz kryje záda záchranářům
Allianz pojišťovna se spojila se Zdravotnickou záchrannou službou hlavního města Prahy, které každý den věnuje sedm desítek porcí obědů. Ty rozváží hned na několik výjezdových základen pražských záchranářů. Pojišťovna tím chce podpořit ty, kteří stojí den co den v první linii a pomáhají ostatním – a to nejen v boji s koronavirovou pandemií.
Klienti oceňují bezkontaktní spojení s pojišťovnou. Aplikace Allianz CZ překonala už 150 tisíc stažení.
Že lze s pojišťovnou komunikovat jednoduše přes chytrý telefon či tablet ví už přes 150 tisíc klientů Allianz, kteří si oblíbili aplikaci Allianz CZ. Pryč je tak doba, kdy museli archivovat všechny své smlouvy doma v šuplíku. Dnes mají pojišťovnu jednoduše vždy po ruce a všechny důležité záležitosti ohledně pojištění či penzijního spoření vyřeší bez nutnosti osobního kontaktu z pohodlí jejich domova.
Na sklonku loňského roku vyšel v ČTK zajímavý článek o vývoji v pojišťovnictví. Mimo jiné se v něm psalo, že v roce 2021 řada pojišťoven přichází s novými trendy a inovativními řešeními, které si kladou za cíl získat nové zákazníky. Dnešní doba si výslovně žádá elektronickou komunikaci a zminimalizování byrokratických kroků.