Všichni naši likvidátoři jsou v terénu, vypomáhají jim i kolegové z oblastí, kde bleskové povodně nebyly a navíc škody likvidují i externí likvidátoři. V těchto dnech nám lidé hlásí škody, jejich příčinou byly kromě záplav také atmosférické srážky, krupobití, povodeň, sesuv půdy a vichřice.
Zajímavostí dnešního dne je velký počet klientů, kteří nám hlásí škody nikoliv z povodní, ale na autech. Nejčastěji jde o havárie, v menší míře o krádeže a vandalismus a jenom v několika málo případech byla na vině záplava nebo povodeň. Z dnešního dne už je jich 215, což je velký „nadprůměr“ klasických pondělků.
V našem novém balíčkovém pojištění, které obsahuje tři balíčky, podle jednotlivých rizik, je riziko povodeň a záplava obsaženo ve všech. Jinak řečeno, aktuálně má každý, kdo se teď pojistí, tohle riziko vždy kryté. Ve starších smlouvách si je klienti v minulosti sami volili, takže majitelé starších smluv s majetkový pojištěním to mají různé.
Jak nahlásit škodu?
Škodu mohou klienti hlásit třemi způsoby:
- Prostřednictvím webu – vše potřebné najdou na internetových stránkách naší pojišťovny a touto cestou to mohou udělat kdykoliv, ve dne v noci.
- Prostřednictvím telefonu – tedy zavolají operátorům do Call Centra. To je druhá nejčastější varianta, jak se o škodách dozvíme. Stačí zavolat na číslo 241 170 000, které je v provozu ve všední dny od 8:00 do 19:00 hodin a o víkendech mimo státní svátky od 9:00 do 18:00 hodin.
- Třetí způsob je písmeně, ale ten už dnes téměř nikdo nevyužívá :-)