I doma jsme s vámi. Allianz TV bodovala v soutěži Zlatý středník
 
 

Praha, 3. září 2021; Allianz pojišťovna získala druhé místo v soutěži Zlatý středník. V kategorii Interní komunikace a employee engagement zabodovala se svým televizním projektem „I doma jsme s vámi“. V rámci něj zasílali zaměstnanci do interní Allianz TV své pozdravy a příspěvky z domova. Vzájemně si dodávali energii a rady, jak zvládnout home office, děti, co dobrého uvařit, jak si uspořádat domácí pracovní místo… zkrátka - jak tuto novou situaci nejlépe přežít. Nejdůležitější byl ale vzkaz, že v tom nejsou sami a společným úsilím nakonec všechno dobře dopadne.
Projekt „I doma jsme s vámi“ odstartoval v rámci krizové komunikace spojené s pandemií koronaviru. Oproti normálnímu vysílání interní televize, které před pandemií probíhalo jednou za dva týdny, se frekvence vysílání zvýšila až na tři díly týdně. Projekt chtěl kromě pozdravů zaměstnanců napříč společností představit, jak v současné chvíli fungují jednotlivá oddělení. Do iniciativy se zapojilo 160 zaměstnanců i samotné vedení společnosti, které ukázalo, jak důležité je zůstat doma, a podpořit tak všechna bezpečností opatření.

„Za deset let své existence vyrobila Allianz TV přes 400 dílů pro zaměstnance Allianz pojišťovny. Jsme u všeho, co se děje a dokážeme vrátit okamžiky, kdy se bavíme, nebo když pomáháme. Rádi přinášíme zprávy o věcech, které mají smysl. Středobodem naší televize jsou lidé. Když se před více než rokem uzavřela většina pracovních míst a naši zaměstnanci se přesunuli na home office, mohlo by se zdát, že není o čem natáčet, že televize přestala mít smysl. Ukázalo se však, že je tomu právě naopak. Allianz TV se stala hlavním komunikačním kanálem, kde se zaměstnanci mohli navzájem vidět a podpořit,“ říká za Allianz TV Tomáš Linhart.

Allianz je jediná pojišťovna, která již 10 let disponuje vlastním televizním studiem. Díky tomu vytváří pravidelné vysílání Allianz TV pro své zaměstnance i obchodní zástupce, interní sdělení, videonávody, školící materiály, příspěvky na sociální sítě, do médií, ale i vlastní grafiku, animace, znělky či motivační videa.

Zlatý středník je československá profesní soutěž hodnotící firemní interní a externí média a nejlepší komunikační projekty vznikající jak v České republice, tak na Slovensku. Do letošního ročníku se přihlásilo celkem 490 projektů. Vyhlašovatelem je oborové sdružení PR Klub. Soutěž vznikla v roce 2002. 
Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.