Klient: Dobrý den, mám problém…
Operátor: Ano? Povídejte.
Klient: No, víte, já jsem si uvařil rybičky...
Operátor: Jak to myslíte?
Klient: Já mám doma akvárko a zkratoval mi motorek pro ohřev vody a teď mám místo akvárka rybí polévku. Bude se mi na to vztahovat pojištění?
Operátorka: Jistě, stáhnu vám dané dokumenty a posílám. Na shledanou.
Klient: Díky moc.
Operátorka: *myslí si, že klient telefon už položil a začne si prozpěvovat* Biely kvet, darujem ti bielyyy kvet…
Klient: *směje se* No, to asi nemusíte, mně stačí ten dokument.
Klientka: Chci oznámit ukončení havraního pojištění.
Operátorka: Myslíte havarijního?
Operátor: Dobrý den, mohu vás poprosit o zaslání daného dokumentu?
Klient: Až bude správný čas, dostanete ho.
Operátorka: Dobrý den, jak vám mohu pomoci?
Klient: Chci oznámit škodu.
Operátorka: Jistě, jak ke škodě došlo?
Klient: Prostě bylo vidět ho*no a ne vozovka.
Klient: Dobrý den, posílám vám nafocený stav tachometru. Omlouvám se za dobu zaslání, bohužel jsem byl strašně líný člověk a dlouho mi trvalo, než jsem se k tomu dostal.
Klient: Prosím o zrušení pojistky, nestačil jsem se ani svézt a vzala si to známá.
Klient: Nikdy jsem nebyl majitelem vozu BMW a je to vaše chyba.
Klientka: Dobrý den, prosím o radu – nové vozidlo bylo při registraci zařazeno ne jako čtyřkolka, ale jako traktor.