Využijte slevu 30%

Allianz slaví a cestovatelé tak mohou využít 30% slevu

Nabídka již není aktuální. Nyní však můžete využít slevu 20 % na cenu cestovního pojištění.
Praha, 21. listopadu 2023; Hodnota značky Allianz, která byla již pátým rokem po sobě vyhlášena světovou jedničkou mezi pojišťovnami podle žebříčku Best Global Brands společnosti Interbrand, vzrostla za jeden rok o 11,5 % na 20,85 miliardy USD.

Allianz překonala hranici 20 miliard poprvé a posunula se tak o tři místa nahoru na 31. pozici, přičemž se zařadila mezi nejrychleji rostoucí globální značky. Tyto výsledky jsou také důkazem, že Allianz z hlediska růstu překonává své přímé konkurenty i celé odvětví.

„Naše pozice v žebříčku Best Global Brands je vůbec nejsilnější, co kdy byla. To potvrzuje rostoucí sílu značky Allianz a důvěru, kterou nám věnují zákazníci, agenti, makléři, obchodní partneři a zaměstnanci,“ řekl Bernd Heinemann, ředitel pro strategii, marketing a distribuci skupiny Allianz SE. „Být pojišťovnou číslo 1 je jen začátek. Allianz se dívá za hranice odvětví a snaží se konkurovat nejhodnotnějším značkám světa. V této lize mají všichni hráči jedno společné: hluboké porozumění hodnotě, kterou jejich značky přinášejí jejich podnikání.“

Další informace najdete na stránkách Skupiny Allianz

Allianz pojišťovna, a. s., je stoprocentní dceřinou společností Allianz New Europe Holding GmbH a součástí přední světové pojišťovací skupiny Allianz SE. Na český trh vstoupila v roce 1993 a během svého působení si vybudovala pevnou pozici jedné ze tří největších českých pojišťoven. Nabízí komplexní škálu pojišťovacích a investičních produktů pro soukromou i firemní klientelu. Allianz pojišťovna, a. s., je jediným akcionářem Allianz penzijní společnosti, a. s. Je také jediným společníkem Allianz Kontakt, s.r.o.