Pokud někomu jinému způsobíte škodu, potřebujeme od Vás informaci o jejím vzniku. K nahlášení skody budete potřebovat i základní údaje o poškozeném. Nejrychleji tak můžete učinit na www.allianz.cz/hlaseni.

Odpovědnost
Krok klienta

Pokud někomu jinému způsobíte škodu, potřebujeme od Vás informaci o jejím vzniku. K nahlášení skody budete potřebovat i základní údaje o poškozeném. Nejrychleji tak můžete učinit na www.allianz.cz/hlaseni.
Krok Allianz

Po registraci škody Vám pošleme potvrzující e-mail nebo SMS (dle Vaší volby) s číslem škody a odkazem pro její sledování. Přečtěte si Desatero, najdete v něm důležité informace ohledně průběhu likvidace.

Krok klienta

Jako první nám prosím nahrajte fotodokumentaci Vašeho poškozeného majetku nebo věci dle návodu v zaslaném odkazu. V případě škod na zdraví nepožadujeme fotodokumentaci poranění, ale nahrání lékařské zprávy.
Krok Allianz

Až nám nahrajete fotografie dokumentující Vaši škodu, zašleme potvrzení, že jsme je obdrželi (e-mailem nebo SMS). Pokud se jedná o škodu, kterou nemůžeme posoudit dle Vámi zaslané dokumentace, pošleme Vám informaci o nutnosti doložení dalších dokumentů, případně provedení prohlídky naším mobilním technikem, který Vás bude následně telefonicky kontaktovat.

Krok klienta

Až Vás mobilní technik kontaktuje, domluvte si prosím den a čas, který se Vám hodí pro prohlídku škody.
Krok Allianz

V případě, že bude nutná prohlídka majetku, bude Vás telefonicky kontaktovat náš mobilní technik.

Krok klienta

Vyčkejte kontaktu likvidátora (telefonického nebo elektronického), kterému sdělíte další požadované informace např. číslo Vašeho účtu.
Krok Allianz

Likvidátor bude i nadále s Vámi v kontaktu a provede Vás procesem likvidace škody.

Krok klienta

Počtem hvězdiček ohodnotíte Vaši spokojenost s procesem nahlášení a vyřízení škody.
Krok Allianz
.jpeg)
Po uzavření škody Vám zašleme zprávu s unikátním odkazem, na němž naleznete žádost o hodnocení naší spolupráce.
Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, díky níž se můžeme dále zlepšovat.
