
Trvalé následky
Krok klienta

Krok Allianz

Vaši škodu zaregistrujeme a pošleme Vám potvrzení o registraci.
Na e-mail uvedený v hlášení škodní události přijde kopie hlášení.
Krok klienta

Pro posouzení nároku na odškodnění od Vás budeme potřebovat doložit:
Doporučujeme Vám uchovat si všechny lékařské zprávy, které dostanete.
Nejrychlejší způsob, jak nám můžete veškeré dokumenty dodat, je zaslat je na e-mail [email protected] nebo [email protected]. Pokud e-mailová komunikace z Vaší strany není možná, můžete nám dokumenty poslat poštou, nebo je předat obchodnímu zástupci.
Krok Allianz

Likvidátor prostuduje Vámi dodané dokumenty a posoudí nárok dle rozsahu pojistných rizik sjednaných v pojistné smlouvě. Pokud bude potřeba, vyžádá si od Vás doplňující dokumenty, případně doporučí prohlídku u našeho revizního lékaře.
Krok klienta

V námi zaslaném vyrozumívacím dopise najdete vyjádření likvidátora a výpočet pojistného plnění. Vyplácíme procento ze sjednané pojistné částky dle sjednané smlouvy.
Krok Allianz

Po proběhlém šetření a posouzení nároku uzavřeme škodní událost. Vám zašleme vyrozumívací dopis a pojistné plnění odesíláme na Vámi uvedený bankovní účet.
Krok klienta

Počtem hvězdiček ohodnotíte Vaši spokojenost s průběhem likvidace škody.
Krok Allianz

Po uzavření škody Vám zašleme zprávu s unikátním odkazem, na němž naleznete žádost o hodnocení naší spolupráce.
Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu, díky níž se můžeme dále zlepšovat.