„Rybí polévka“, havraní pojištění i biely kvet. Allianz zveřejnila „perličky“ za tento rok.
Každý den oznamují klienti Allianz nové pojistné události. A ačkoliv hlášení škod není nic humorného, občas se objeví opravdové „perličky“. Ať jde o fotky tachometrů, místo kterých klienti omylem pošlou jinou fotku – například svých domácích mazlíčků, věcí na prodej, různých vtipů, ale i domácích úkolů nebo o komunikaci s operátory.
Chcete si užít pohodové Vánoce? Allianz radí, jak předejít pojistným událostem
Nazdobený stromek v obývacím pokoji, přípitek s rodinou nebo vánoční pozdrav z hor. I tradiční symboly Vánoc s sebou ale přináší skrytá nebezpečí. Allianz pojišťovna proto upozorňuje na pět rizik, na která si dát v prosinci pozor.
Skupina Allianz dosáhla opět nejvyšší pozice z více než 125 hodnocených pojišťoven prestižního žebříčku Dow Jones Sustainability Index (DJSI). S 92 body je Allianz ve výsledcích celosvětově nejuznávanějšího indexu udržitelnosti výrazně nad průměrným sektorovým hodnocením 40 bodů.
Prohnaná pendlerka i psí patálie. Allianz popisuje neuvěřitelné pojistné podvody
Nejen kvůli složité ekonomické situaci související s pandemií eviduje Allianz případy, kdy se klienti snaží neoprávněně získat finanční prospěch a vylepšit si tak svůj rozpočet na úkor pojišťovny. Takové protiprávní jednání ale může mít i trestně právní důsledky. S jakými kuriózními podvody se Allianz setkala za poslední rok?
Nejrizikovějším místem v celé ČR se v letech 2018–2020 stala křižovatka severovýchodně od Hodonína. Jihomoravský kraj se v černé statistice objevil také na třetím místě. Na druhém skončila křižovatka v Ústí nad Labem. Allianz pojišťovna vydává již 11 let v řadě přehled nejrizikovějších úseků na silnicích v ČR za poslední tři roky a nyní přichází s novými daty.
Další hattrick! Allianz je potřetí za sebou světovou jedničkou mezi pojišťovnami
Třetí rok v řadě obhájila Allianz svoji pozici nejhodnotnější pojišťovny v rámci žebříčku Interbrand. Hodnota značky se zvýšila o 17 % na 15,2 mld. USD, což je nejvyšší růst od vstupu do Best Global Brands v roce 2007. I díky tomu se Allianz posunula z loňského 39. místa na 34. příčku nejlepších značek na světě.
Allianz Global Wealth Report 2021: Spoření z domova
Skupina Allianz zveřejnila dvanácté vydání své zprávy o celosvětovém bohatství, která zkoumá situaci domácností z téměř 60 zemí, co se týče jejich majetku a dluhů.
Allianz úspěšně pokračuje v naplňování své strategie být digitální pojišťovnou. Nově mohou klienti využít možnosti digitální prohlídky svého vozu. Už žádné domlouvání termínů pro fyzické prohlídky.
I doma jsme s vámi. Allianz TV bodovala v soutěži Zlatý středník
Allianz pojišťovna získala druhé místo v soutěži Zlatý středník. V kategorii Interní komunikace a employee engagement zabodovala se svým televizním projektem „I doma jsme s vámi“. V rámci něj zasílali zaměstnanci do interní Allianz TV své pozdravy a příspěvky z domova. Vzájemně si dodávali energii a rady, jak zvládnout home office, děti, co dobrého uvařit, jak si uspořádat domácí pracovní místo… zkrátka - jak tuto novou situaci nejlépe přežít.