Nahlaste škodu pohodlně online a nechte celý proces vyřízení na nás.

Jednoduchý a rychlý proces
Vyřízení škody vozidla
Stát se součástí nehody není nikdy příjemné. Aby pro Vás proces vyřízení škody z povinného ručení nebo havarijního pojištění byl co nejjednodušší, připravili jsme pro Vás stručného průvodce.
Jednoduše, přehledně a rychle
Jak funguje vyřízení škodní události

Nahlášení škody

Sledování škody
Pošleme Vám odkaz, přes který můžete sledovat stav vyřízení škody 24/7.

Úspěšné dokončení
A to je vše. Pokud jste byli s průběhem vyřízení škody spokojeni, ohodnoťte nás.
Sledování stavu škody
Oprava bez starostí ve 4 jednoduchých krocích:
- Rychlý přístup bez nutnosti přihlášení: Po nahlášení škody z havarijního pojištění obdržíte zprávu přes SMS nebo e-mail (na základě Vámi zvolených preferencí) s unikátním odkazem na stránku Sledování stavu škody. Škodu je možné sledovat také přes tlačítko Stav škody níže.
- Snadné nahrání dokumentů: Potvrdíme, jestli je dané riziko kryto Vaším pojištěním a požádáme Vás o nahrání potřebných dokumentů.
- Vždy aktuální informace: Informujeme Vás o probíhající opravě. Pokud jste si zvolili jeden ze smluvních servisů, najdete zde informaci, kdy si vozidlo můžete vyzvednout. Pokud jste zvolili jinou možnost (například opravu rozpočtem), informujeme Vás o stavu úhrady škody.
- Zajímá nás Váš názor: Můžete nám poskytnout zpětnou vazbu k vyřízení škody u Allianz i servisu, který prováděl opravu. Vaše podněty rádi využijeme ke zlepšení našeho zákaznického servisu.

Průvodce vyřízením škody
Často kladené dotazy
Jak můžu nahlásit škodu?
Škodu můžete nahlásit online, na jakékoli pobočce Allianz nebo na telefonním čísle +420 241 170 000.
Kdy můžu využít nový Průvodce sledováním stavu škody?
Průvodce zatím dokáže sledovat pouze stavy škod nahlášených v rámci havarijního pojištění. U ostatních typů pojištění (např. pojištění majetku, cestovní pojištění) prosím využijte stávající webovou stránku. Do budoucna Allianz uvažuje o rozšíření na ostatní pojištění.
Jak si můžu nový Průvodce stáhnout?
Průvodce sledováním stavu škody nemusíte nijak stahovat. Na stránku se dostanete z jakéhokoli zařízení pomocí unikátního odkazu, který vám zašleme pomocí SMS nebo e-mailu (preferovaný způsob si volíte při hlášení škody).
Kolik místa v mém telefonu zabere aplikace Průvodce?
Průvodce vám žádné místo v telefonu nezabere, protože se nejedná o aplikaci ke stažení, ale webovou stránku přístupnou přes odkaz.
Můžu použít Průvodce na počítači?
Ano, přes stejný odkaz se do Průvodce dostanete z jakéhokoli zařízení.
Jak se dozvím, že se změnil stav vyřízení škody nebo že je potřeba doložit dokument?
O změnách vás budeme informovat pomocí e-mailu nebo SMS podle toho, jakou preferenci jste si zvolili při hlášení škody.